۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵

رئیس شورای شهر رشت:

تاخیر ۳۵ دقیقه ای شهردار رشت در جلسه استیضاح/ علوی مکتوب دفاع کرد

تاخیر ۳۵ دقیقه ای شهردار رشت در جلسه استیضاح/ علوی مکتوب دفاع کرد

رشت- رئیس شورای شهر رشت با گلایه از تاخیر ۳۵ دقیقه ای شهردار برای حضور در جلسه استیضاح، گفت: «امیر حسین علوی» به صورت مکتوب به سوالات پاسخ داده است.

‌به گزارش خبرنگار مهر محمدحسین واثق کارگرنیا پیش از ظهر شنبه در چهل و ششمین جلسه شورای شهر رشت که به منظور طرح استیضاح شهردار رشت برگزار شد با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، اظهار کرد: ولایت محوری و خداپرستی در عید سعید قربان به عینیت رسید.

وی با اشاره به عدم اقناع سازی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر از سوی شهردار رشت در جلسات گذشته، افزود: در جلسه قبلی طرح استیضاح، شهردار رشت نتوانست پاسخ‌های قانع کننده‌ای به اعضای شورای شهر رشت بدهد.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به تأخیر ۴۵ دقیقه‌ای شهردار رشت در جلسه طرح استیضاح، گفت: طبق برنامه ریزی قرار بر این بود که شهردار رشت رأس ساعت ۱۱ در جلسه حضور پیدا کرد اما اکنون با گذشته ۳۵ دقیقه از موعد مقرر حضور پیدا نکرده است.

واثق کارگیرنیا با بیان اینکه شهردار رشت سوالات شورا را به صورت مکتوب داده است، گفت: شهردار رشت برای دفاع از خود به جای حضور در جلسه علنی شورا، پاسخ و دفاعیه را به این جلسه به صورت مکتوب ارسال کرده است.

متن پاسخ و دفاعیه امیرحسین علوی شهردار رشت توسط تاج شهرستانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه قرائت شد.

کد خبر 5534185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha